Aprillikuu esimesele päevale sattus 1.-2.klassi loodusõpetuse tund, kus püüti katse teel selgusele saada, mis upub ja mis ujub. Õpetaja oli kaasa toonud väikesi esemeid, mille kohta esialagu ennustati, kas upub või ujub. Näiteks pliiats, plastpall, sidruni vahast mulaaž, kirjaklamber, kannu metallkaas, puitjoonlaud, nõel. Ennustused läksid üsna hästi täide. Eraldi tore lugu oli õmblusnõelaga, mis vette visates uppus. Kuid oli üks nipp, millega sai nõela vee pinnale asetada nii, et see põhja ei läinud: vee pindpinevus hoidis seda kenasti pinnal. Aga näppude osavust nõudis see küll, sest nõel tuli veepinnale astada pintsettidega ja täiesti horisontaalselt.
Munade värvimine
2.aprillil läks lahti munade värvimiseks, sest reedest alga ülestõusmispüha. Oleme seda traditsiooniliselt teinud sibulakoortega. Seekord lisasime ka sammalt ja kuuseokkaid ning kruupe. 1. klass oli eelnevalt lugenud lugu vanaaegse munade värvimise kohta, kus oli sammude kaupa kirjas, kuidas seda teha.
Munad tuli ümbritseda sibulakoorte jm materjaliga, seejärel kruttida korralikult lapi sisse ja kinni siduda. Igaühel pidi olema midagi, mille järgi ta oma värvitud muna ära tunneb.Mune keedeti vähemalt 15 min.
Ja tulemused olid originaalsed!
Kevadretk
Et aprillikuus voolavad vulinal veed nii ojades, kraavides kui lompides, siis võtsime ette väikese retke, et seda kõike näha.
Ilm oli ilus, nii et mütsid kippusid vägisi peast, kuid tuul oli vire ja hoidis jopede hõlmad kinni. Igal aastal oleme üles otsinud näsiniine. Algul oli selle leidmisega raskusi, kuid 4.klassi lapsed leidsid selle siiski üles, sest koht oli neil meeles.
.