Meie kooli sellesügisene koolikell kõlas laupäeval, 1. septembril, mis oli küll puhkepäev, kuid kooli alustamiseks igati sobiv – nõnda isad emad said lastega kaasa tulla. oli. Nii oligi meie koolituba rahvast paksult täis, sest oli nii vilistlasi kui laste õdesid-vendi ja sugulasi. Seekord ei lugenud lapsed luuletusi, vaid õpetajad lugesid ette kaks mõistujuttu, mille sõnum oli ehk rohkem suunatud täiskasvanuile: kas me märkame seda, mida meie laps hästi teeb – selle kõrval, mis tal veel täiskasvanute arvates välja ei tule, mida ta veel ei oska. Seejärel jagati kätte laululehed ja lauldi koos vanu häid lastelaule, mille viise kõik olid kunagi koolis õppinud. See lõi sooja põlvkondadevahelise seose.
Lipu masti tõmbamisel läks vaja meeskonnatööd ja probleemilahendamist, sest tugev lipunöör kiskus keerdu ja ei tahtnud liikuda. Lipp sai ühisel nõul ja jõul siiski masti.
Kooli alguse puhul jagas meie esimese koolipäeva rõõmu ka vallavanem Ivar Tedrema.
Pidu jätkus pika laua taga, kuhu kõigepealt lapsed mahtusid, seejärel täiskasvanud. Anu-tädi õunakoogi kõrvale olid võluväel ilmunud mitmesugused küpsetised ja isegi võileivatort. Selline ühine lauakatmine on saanud juba traditsiooniks ja magusaid küpsetisi jätkus veel järgnevaks nädalaks.
Meie kooli eesmärk on endiselt ja jätkuvalt toetada lapse arengut , saada sinasõbraks meie ümbruse puude, rohttaimede, loomadega, ilmaga, põllutöödega – ehk aastaringne õuesõpe; edeneda lugemises ja kirjutamises, matemaatilises mõtlemises ja võõrkeeles, saada julgemaks, sõbralikumaks, õiglasemaks. Selleks tuleb lapsel endal kõvasti vaeva näha, õppida iseseisvalt ja teiste abiga õppima ning õpitu kohta küsimusi esitama. Ja kindlasti on seejuures tarvilik lapsevanemate heasoovlik toetus.
Sel aastal alustame uut Comenius-projekti: „Storyline meetod kui õppekava eesmärkide täitmise vahend“, mis tegelikult tähendab üldõpetuslikku ja integreeritud lähenemist õppeainetele ehk õpetamine lugude kaudu. Partneriteks on Rootsi (koordinaator), Türgi, Inglismaa ja Hispaania. Oktoobri algul läheb kaks õpetajat esimesele sissejuhatavale töökoosolekule Rootsi.